Kurumsal

Helvacı Sabri

TARİHÇE

"Bir Hırka, Bir Lokma"

Helvacı Hacı Sabri ÖZEVREN tarafından küçük bir helva imalathanesi olarak 1938 yılında şu an firmamıza ait satış yeri olarak kullanılan dükkanda faaliyetlerine başlayan firmamız, uzun yıllar kendi kendine yeten "bir hırka bir lokma" anlayışında bir aile kuruluşu olarak babadan oğula devam etmiştir. 2000 yılına gelindiğinde üçüncü kuşak Mehmet Sabri ÖZEVREN, babası Mehmet Ali ÖZEVREN'den görevi devralarak yeni bir tesis kurma çalışmalarına başlamıştır. Firmamız, bu tarihte bir örnek olarak Tarım Bakanlığından Kütahya ilinde ilk gıda üretim izni olan sicil sertifikasına sahip olmuştur.

2005 yılına gelindiğinde zamanın ve piyasa şartlarının gerektirdiği fiziki, yapısal ve ekonomik gelişmeler doğrultusunda kurumsallaşmanın gerekliliğine karar verilmiş ve Helvacı Sabri Mahdumları Helva Gıda San. Tic. Ltd. Şti olarak yoluna devam etme kararı alınmıştır.

Firmamız 2010 yılından itibaren üçüncü kuşak diğer kardeş Fatih ÖZEVREN’in katılımıyla birlikte, Kütahya 1. Organize Sanayi Bölgesinde çağın gerektirdiği en son teknoloji ve kalite sistemleriyle inşaa edilmiş modern üretim tesisinde her yıl kapasitesini, ürün çeşitliliğini ve marka sayısını artırarak faaliyet göstermektedir.

Helvacı Sabri

Kalite Politikası

01
Maksimum Performans

Tüm hizmetlerimizde, ürettiğimiz tüm değerlerde daima maksimum performansla kaliteyi elden bırakmamak ve zirveye ulaşmak için değil zirveden ayrılmamak için durmadan çalışmak çalışmak durmadan çalışmak.

02
Hijyen

Üretimimizi geleneksel usullerden faydalanarak yapıyoruz. El değmeden üretim yapılan tesislerimizde, ürünlerimizi sağlıkla sofranıza ulaştırıyoruz.

Kalite Politikası
03
Özgün

Ürettiğimiz tüm ürünlerde taklit eden değil , taklit edilen olmalı , müşterilerimizi , lafla , reklamla , ambalajla göstermelik belgelerle aldatıp , kandıran değil ; her şeyi ile ; HELVACI SABRİ adı altında birleştirip başka söze gerek bırakmayacak şekilde kaliteye damgasını koymaktır.

04
En Son Teknoloji

Her zaman en son teknolojiyi kullanırken geleneksel ağız tadı ve lezzetlerimizi muhafaza etmek, para kazanmak için değil; insanları kazanmak için üretmek.